close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסדרת הגירה לישראל בעזרת עו"ד מקצועי ומנוסה

מערכת שורשז שבט, תשעח23/01/2018

כדי להימנע מבעיות, עיכובים ומפח נפש חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין הגירה מקצועי ומנוסה על מנת להסדיר את האשרות הנדרשות במשרד הפנים

תגיות:
צריך לדעת שהגירה למדינת ישראל אינה עניין של מה בכך, משרד הפנים, מסיבות שונות, ידוע בקשיחותו והוא אינו ממהר לאשר בקשות הגירה. בשנים האחרונות משרד הפנים הקשיח עוד יותר את עמדותיו לנוכח בעיית הפליטים והמהגרים הרבים המעוניינים להשתקע במדינה. חשוב לדעת כי בישראל ישנם שלושה חוקי הגירה שונים, יש עוד נהלים רבים הקשורים לתחום, כאשר חוק השבות נחשב לאחד החוקים המיוחדים במדינה. חוק זה מאפשר לכל יהודי בעולם לעלות ארצה ולחיות בישראל בכבוד, וישנם דיני הגירה אחרים שנועדו להסדרת מעמדם של זרים המעוניינים להגר למדינה ולחיות בה ולהסדרת נושאים אחרים.

דיני ההגירה למדינת ישראל
ישראל היא מדינה ריבונית שהוקמה במטרה להיות בית לכל יהודי העולם. עם השנים נקבעו חוקי הגירה במדינה, דיני ההגירה עברו שינויים רבים בעקבות המציאות המשתנה וגלי ההגירה ממדינות שונות, למשל גלי ההגירה ממדינות חבר העמים (ברית המועצות לשעבר). 3 חוקי ההגירה העיקריים בישראל הינם:
• חוק השבות- חוק זה נועד להעניק את הזכות לכל יהודי לעלות לישראל, עם זאת ישנם מקרים בהם שר הפנים רשאי למנוע עלייה ארצה מסיבות שונות, לדוגמה אם הוא חושש שהעולה מסוכן לביטחון המדינה או במידה וקיים חשש שהוא יפגע בציבור.
• חוק הכניסה לישראל- החוק נועד להסדיר את נושא הכניסה לישראל דרך אחד ממעברי הגבול המוסדרים, לשר הפנים סמכות נרחבת להחליט האם להעניק אשרות שהייה ורישיונות ישיבה למי שאינו אזרח ישראלי וגם לבעלי אשרת או תעודת עולה.
• חוק האזרחות- חוק זה קובע מהן הדרכים שאדם יכול להפוך לאזרח חוקי במדינת ישראל. כך למשל סעיף 7 לחוק האזרחות מאפשר לבן זוג של אזרח ישראלי לקבל אזרחות ישראלית לאחר הליך מורכב שעליהם לעבור.

המציאות מוכיחה כי עולים חדשים שיהדותם מוטלת בספק על ידי גורמים שונים ברשויות המדינה, לרבות משרד הפנים, כמו גם בני הזוג של אזרחים ישראלים שנישאו בחו"ל או שהם ידועים בציבור, מתקשים לקבל אזרחות ממדינת ישראל. לכן, מומלץ לכל אדם המעוניין להגר לישראל לפנות לעורך דין המתמחה בדיני הגירה, בין אם מכוח חוק השבות ובין אם מכוח נישואין, הורות או זוגיות.

הסדרת כל סוגי האשרות במשרד הפנים
כדי להימנע מבעיות, עיכובים ומפח נפש חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין הגירה מקצועי ומנוסה על מנת להסדיר את האשרות הנדרשות במשרד הפנים. עורך הדין מייעץ ללקוחותיו ומלווה אותם לכל אורך הדרך עד להסדרת הנושא. כאמור, דיני ההגירה מורכבים, רבים מתקשים לקבל את האשרה הנדרשת עבורם, ובשל היעדרה של מדיניות הגירה מוסדרת רבים נופלים בין הכיסאות ומתמודדים עם ביורוקרטיה סבוכה ועם נציגים שאינם מכירים את החוק ופועלים לעתים בשרירות לב.
עורך הדין מטפל בכל המקרים, בין השאר גם במסורבי כניסה לישראל, בעולים חדשים המעוניינים להסדיר את מעמדם, באזרחים ישראלים שנישאו לבנות זוג בחו"ל, בעובדים זרים הזקוקים לאשרה מתאימה והוא מסייע גם למעסיקי עובדים זרים ובטיפול באשרות מטעמים הומניטריים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה